Pracownik wsparcia IT
Interesują Cię trendy rynkowe w branży IT, potrafisz zarządzać zgłaszanymi problemami technicznymi?
Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, a jednocześnie rozwijać się u boku najlepszych specjalistów u jednego z najciekawszych pracodawców na rynku?
Dołącz do naszego zespołu!
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- konfiguracja i inwentaryzowanie urządzeń,
- instalowanie dodatkowego oprogramowania,
- monitorowanie działania wprowadzonych rozwiązań IT,
- obsługiwanie bieżących zgłoszeń,
- branie udziału w projektach wewnętrznych.
WYMAGAMY:
- wykształcenia średniego technicznego (preferowane informatyczne, telekomunikacyjne lub inne pokrewne),
- praktycznej znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows (Win7, Win8, Win10) oraz pakietu MS Office,
- znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej,
- umiejętności pracy w zespole,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- odpowiedzialności,
- komunikatywności,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- pracę w zespole ludzi z pasją, w dobrej atmosferze,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- opiekę zdrowotną,
- elastyczny czas pracy.