Asystent ds. eventów oraz marketingu
Chcesz brać aktywny udział w planowaniu i organizacji eventów promocyjnych AW, w tym m.in. targów pracy, konferencji, wykładów?
Masz zdolności organizacyjne, negocjacyjne oraz doświadczenie w kompleksowej organizacji projektów przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi?
Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, a jednocześnie rozwijać się u jednego z najciekawszych pracodawców na rynku?
Dołącz do naszego Zespołu!
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- Wspieranie organizacji wydarzeń firmowych,
- Budowanie świadomości marki w grupach docelowych poszczególnych wydarzeń,
- Prowadzenie procesów formalnych,
- Przygotowywanie prezentacji.
WYMAGAMY:
- Wykształcenia średniego,
- Doświadczenia w agencji PR, agencji eventowej lub komórce organizującej wydarzenie plenerowe, targi, konferencje itp.,
- Doskonałej organizacji pracy, samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Umiejętności zarządzania projektami,
- Kreatywności i elastyczności w działaniu.
DODATKOWE ATUTY:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość branży eventowej, PR oraz kreatywnej,
- Umiejętność samodzielnego i analitycznego myślenia,
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę,
- Pracę w zespole ludzi z pasją, w dobrej atmosferze,
- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Opiekę medyczną.